People's happiness depends on the actual situation of people, but for me, true happiness is understanding enough or satisfied with what you have. As the Buddha said, "There is no happiness equal to peace."
Wednesday, June 19, 2019
វិធីធ្វើឱ្យមានប្រសិទ្ធភាព ក្នុងការទំនាក់ទំនង ការងារ
ការយល់ដឹងពីទស្សនិកជនរបស់អ្នកគឺមានសារៈសំខាន់សម្រាប់ការទំនាក់ទំនងប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាពនៅក្នុងការងារ។ នេះត្រូវបានអនុវត្តទៅទំនាក់ទំនងការសរសេរ, ដោយផ្ទាល់មាត់និងការសរសេរបទបង្ហាញអ៊ីម៉ែលប្រចាំថ្ងៃការជូនដំណឹងធំ ៗ របស់ក្រុមហ៊ុនឬការផ្តល់ជូននូវព័ត៌មានថ្មីៗអំពីគម្រោង។
ថាតើសាររបស់អ្នកនឹងទទួលបានប្រសិទ្ធភាពឬក៏ទទួលបានល្អពីការយល់ដឹងពីអ្វីដែលទស្សនិកជនយកចិត្តទុកដាក់។
តើអ្នកជាអ្នកផ្ដោតគោលដៅលើការទំនាក់ទំនងរបស់អ្នកជានរណា?
តើបំណងប្រាថ្នារបស់សាររបស់អ្នកគឺជាអ្វី?
តើពួកគេត្រូវដឹងអ្វីខ្លះ?
តើអ្នកត្រូវការឱ្យពួកគេធ្វើអ្វី?
តើអ្វីជាមធ្យោបាយដ៏ល្អបំផុតក្នុងការទំនាក់ទំនងសារទៅកាន់អ្នកស្តាប់របស់អ្នក?
តើទស្សនិកជនរបស់អ្នកនឹងយល់យ៉ាងណាឬបកស្រាយសារនោះ?
តើទស្សនិកជននឹងមានអារម្មណ៍គិតនិងប្រតិកម្មយ៉ាងណានៅពេលពួកគេទទួលបានសាររបស់អ្នក?
ដើម្បីឆ្លើយសំណួរទាំងនេះអ្នកត្រូវរៀបចំផែនការស្រាវជ្រាវនិងសង្កេតមើលអាកប្បកិរិយារបស់ទស្សនិកជនរបស់អ្នក។ ឧទាហរណ៍វិធីសាស្រ្តទាក់ទងជាមួយក្រុមឬមិត្តភក្តិរបស់អ្នកទំនងជាខុសពីវិធីដែលអ្នកទាក់ទងទៅអ្នកដឹកនាំរបស់អ្នកពីព្រោះក្រុមទាំងនេះមានផលប្រយោជន៍ខុសៗគ្នា។
2. ស្វែងយល់ដើម្បីស្វែងយល់ពីស្ថានភាពនិងបញ្ជាក់ច្បាស់
ចំណាយពេលដើម្បីគិតនិងមានចេតនា។ មុនពេលធ្វើការទំនាក់ទំនងនៅកន្លែងធ្វើការវាចាំបាច់ណាស់ក្នុងការផ្អាកស្វែងយល់ពីស្ថានភាពបញ្ជាក់និងមានការយល់ចិត្ត។ ខាងក្រោមនេះជាគន្លឹះមួយចំនួនដើម្បីជួយអ្នកក្នុងការទំនាក់ទំនងប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាពនៅក្នុងការងារ:
ចង់ដឹងចង់ឃើញ។ សួរសំណួរបើកចំហដែលចាប់ផ្តើមដោយ "អ្វី" និង "របៀប" ដើម្បីប្រមូលព័ត៌មាន។ មនុស្សនឹងលំអៀងទៅតាមការឆ្លើយតបរបស់ពួកគេ។ បន្ទាប់មកអ្នកអាចសួរសំណួរស៊ើបអង្កេតបញ្ចប់ដើម្បីទទួលបានបរិបទបន្ថែមទៀត។ កាលណាអ្នកកាន់តែយល់ដឹងកាន់តែច្រើននោះអ្នកនឹងអាចកែសម្រួលសារដែលសមស្របសម្រាប់អ្នកស្តាប់របស់អ្នក។
រៀនដូចក្មេង។ ជាធម្មតាកុមារមិនមានចំណេះដឹងពីមុនអំពីអ្វីដែលពួកគេចង់រៀននោះទេ។ មានអារម្មណ៍ធុញទ្រាន់នឹងវិធីសាស្រ្តសិក្សារបស់ពួកគេ។ អនុវត្តវិធីសាស្រ្តដូចគ្នានៅពេលអ្នកដាក់ខ្លួនអ្នកនៅក្នុងស្បែកជើងរបស់អ្នកទស្សនានៅពេលអ្នកស្វែងយល់ពីស្ថានភាពរបស់ពួកគេ។ ត្រូវបើកចំហត្រៀមខ្លួននិងមានឆន្ទៈក្នុងការមើលទស្សនៈរបស់ទស្សនិកជនរបស់អ្នក។
ពិនិត្យការសន្មត់របស់អ្នក។ បទពិសោធន៏របស់អ្នកអាចធ្វើអោយអ្នកយល់ខុសនិងវិនិច្ឆ័យ។ ប្រឈមនឹងសញ្ញាណនៃទស្សនិកជនរបស់អ្នក។ កំណត់អ្នកដែលអ្នកត្រូវការនិយាយជាមួយឬអ្វីដែលអ្នកត្រូវធ្វើដើម្បីពិនិត្យមើលថាតើការសន្មតរបស់អ្នកគឺជាការពិតឬយ៉ាងណា។ ត្រូវប្រាកដថាអ្នកបង្កើតចន្លោះសម្រាប់ការយល់ដឹងមុនពេលលោតទៅសកម្មភាព។
មនុស្សចង់ក្លាយជាកម្មសិទ្ធិមានអារម្មណ៍ថាបានរួមបញ្ចូលនិងមានតម្លៃនៅកន្លែងធ្វើការ។ ប្រយ័ត្នដើម្បីធានាថាគំនិតរបស់អ្នករាល់គ្នាត្រូវបានចាប់យក។ ឧទាហរណ៍ប្រសិនបើអ្នកកំពុងនៅក្នុងកិច្ចប្រជុំដែលស្នើសុំព័ត៌មានសូមប្រាកដថាមានពេលវេលាគ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អ្នកគ្រប់គ្នាដើម្បីចែករំលែកការឆ្លើយតបរបស់ពួកគេ។ បើអ្នកអស់ពេលសូមថ្លែងក្នុងការប្រជុំថាអ្នកនឹងភ្ជាប់ជាមួយពួកគេនៅពេលក្រោយ។
3. ស្តាប់នៅលើកម្រិតច្រើន
អ្នកទំនងជាដឹងអំពីគន្លឹះក្នុងការស្ដាប់សកម្មទាំងនេះ។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយនៅពេលដែលយើងមានអារម្មណ៍ថាមានពេលវេលាប្រជុំជួបការលំបាកការផ្តល់អាទិភាពឬការបង្កើតវាងាយស្រួលក្នុងការបើកដោយស្វ័យប្រវត្តិនិងនឹកសារសំខាន់ៗដែលអាចជួយអ្នកឱ្យមានទំនាក់ទំនងការងារប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព។ ខាងក្រោមនេះគឺជាការរំលឹកដើម្បីរក្សាការអនុវត្ត:
ព្យាយាមរំលឹកឡើងវិញនូវចំណុចដែលមានសារៈសំខាន់ចំពោះទស្សនិកជនរបស់អ្នក។ ព័ត៌មាននេះអាចត្រូវបានប្រើនៅពេលអនាគតនិងបង្ហាញទស្សនិកជនរបស់អ្នកថាអ្នកយកចិត្តទុកដាក់និងស្តាប់យ៉ាងសកម្ម។
ការធ្វើជាអ្នកទំនាក់ទំនងដែលមានប្រសិទ្ធភាពនៅកន្លែងធ្វើការមានន័យថាអ្នកត្រូវតែទទួលយកជំនាញស្តាប់របស់អ្នក។ ចងចាំថា:
មានការយល់ចិត្ត។
យល់អំពីទស្សនៈរបស់អ្នកដទៃមិនគ្រាន់តែរបស់អ្នកទេ។
វាស់អារម្មណ៍និងប្រតិកម្មរបស់អ្នកនិងអ្នកដទៃ "។
ដឹងពីគុណតម្លៃនិងជំនឿរបស់អ្នកនិងអ្នកដទៃ។
សង្កេតមើលសញ្ញាទំនាក់ទំនងដែលមិនមែនជាពាក្យសំដីដូចជាភាសាកាយ។
4. ពិនិត្យឡើងវិញនូវរបៀបដែលអ្នកទទួលបានមតិយោបល់
របៀបដែលអ្នកទទួលបានមតិយោបល់មានផលប៉ះពាល់ដល់របៀបដែលអ្នកមានប្រតិកម្មនិងឥទ្ធិពលលើប្រសិទ្ធភាពនៃការប្រាស្រ័យទាក់ទងជាមួយភាគីផ្សេងទៀត។ ការបើកទូលាយចំពោះមតិរិះគន់និងការរិះគន់ជាការនិយាយថាមានភាពងាយស្រួលជាងការធ្វើ។ [2] យើងជាមនុស្ស។ នៅពេលដែលអ្នកត្រូវបានរំខានដោយព្រឹត្តិការណ៍ជីវិតឬប្រសិនបើអ្នកកំពុងមានអារម្មណ៍ថាមានសម្ពាធនៅកន្លែងធ្វើការអ្នកអាចទទួលបានការការពារលើមតិយោបល់តិចតួចបំផុតដែលកើតឡើង។
យុទ្ធសាស្រ្តទាំងនេះមួយចំនួនរួមមានៈ
យល់ដឹងយល់និងគ្រប់គ្រងគន្លឹះនិងការឆ្លើយតបរបស់អ្នកចំពោះមតិត្រឡប់។
ញែកសារពី 'នរណា' វាមកពី។
ស្តាប់ដំបូន្មានជាជាងការវិនិច្ឆ័យ។
បំបែកមតិយោបល់ទៅជាបំណែកដែលអាចរំលាយបាន។
នៅពេលដែលអ្នកស្វែងរកមតិរិះគន់ឱ្យបានច្បាស់ចូរសួរជាក់លាក់ហើយសួររឿងមួយ។
ចូរចាត់វិធានការតូចៗដើម្បីសាកល្បងនូវអ្វីដែលត្រូវបានណែនាំឱ្យអ្នក។
អ្នកមានសមត្ថភាពក្នុងការរៀនពីមតិយោបល់និងរីកចម្រើនពីវា។ ការបញ្ឈប់មតិយោបល់ទៅជាបំណែកខ្នាតអាចមានទំហំអាចជួយអ្នកដំណើរការល្អប្រសើរជាងមុន
6 . តាមដាន, បញ្ជាក់និងបង្កើតគណនេយ្យភាព
ការប្រាស្រ័យទាក់ទងប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាពនៅក្នុងការងារមិនមែនជាព្រឹត្តិការណ៍តែមួយទេ។ អ្នកនឹងត្រូវបន្តតាមដានវឌ្ឍនភាពនិងផ្តល់ការគាំទ្រជាបន្តបន្ទាប់។ សូមកុំភ្លេចទទួលស្គាល់ភាពជឿនលឿននៃមិត្តភក្តិក្រុមឬអ្នកដឹកនាំរបស់អ្នក!
ប្រើសំណួរខាងក្រោមដើម្បីជួយអ្នកវាយតម្លៃប្រសិទ្ធភាពនៃការទំនាក់ទំនងដែលកំពុងដំណើរការនៅកន្លែងធ្វើការ:
តើអ្នកឃើញឱកាសអ្វីខ្លះ?
តើអ្នកអាចកែសម្រួលយ៉ាងដូចម្ដេច?
តើការសម្រេចចិត្តអ្វីខ្លះដែលត្រូវធ្វើ?
តើអ្នកអាចផ្តល់ការគាំទ្រអ្វីខ្លះ?
តើអ្នកត្រូវធ្វើអ្វីដើម្បីធានាថាសារត្រឹមត្រូវត្រូវបានទទួល?
ប្រភព៖ Lifehack
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
មាន់រាប់ពាន់ក្បាលក្មុងកសិដ្ឋានមួយខេត្តបាត់ដំបង សង្ស័យមានផ្ទុះជម្ងឺផ្តាសាយH5N1
នាព្រឹកថ្ងៃទី១២មករានេះក្រុមមន្រ្តីសុខាភិបាលខេត្តបាត់ដំបងដឹកនាំដោយលោកវឿងប៊ុនរ៉េតប្រធានមន្ទីរសុខាភិបាលខេត្តបាត់ដំបងបានចុះមកយកសំណាកកម្មកររពីរន...
-
ឈ្មោះមនុស្សម្នាក់ៗ មិនត្រឹមតែសំគាល់ លើអត្តសញ្ញាណបុគ្គលប៉ុណ្ណោះទេ គឺថែមទាំងមានអត្តន័យ ទៅតាមពេលវេលាថ្ងៃកើត ។ ដូច្នោះប្រសិនបើ ចង់អោយឈ្មោះបុ...
-
គ្រួសារសំដៅ ប្តីប្រពន្ធកូន ឬអ្នករស់នៅក្រោមដំបូលផ្ទះតែមួយ ប៉ុន្តែពេលនេះយើងនិយាយតួអង្គពីរសំខាន់ គឺប្តីប្រពន្ធ ព្រោះអ្នកទាំងពីរនេះ ប្រៀបដូចជា...
-
កោសិកាមេជីវិតឈ្មោលអាច (X ឬ Y) ។ ប៉ុន្តែក្រឡាស៊ុតគឺ (X) ជានិច្ច។ ប្រសិនបើក្រឡាស៊ុត (X) ត្រូវបំពេញដោយកោសិកាមេជីវិតញី (X-sperm) ទារកនឹងក្លា...
No comments:
Post a Comment