Wednesday, June 19, 2019

វិធីធ្វើឱ្យមានប្រសិទ្ធភាព ក្នុងការទំនាក់ទំនង ​ការងារ




ការយល់ដឹងពីទស្សនិកជនរបស់អ្នកគឺមានសារៈសំខាន់សម្រាប់ការទំនាក់ទំនងប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាពនៅក្នុងការងារ។ នេះត្រូវបានអនុវត្តទៅទំនាក់ទំនងការសរសេរ, ដោយផ្ទាល់មាត់និងការសរសេរបទបង្ហាញអ៊ីម៉ែលប្រចាំថ្ងៃការជូនដំណឹងធំ ៗ របស់ក្រុមហ៊ុនឬការផ្តល់ជូននូវព័ត៌មានថ្មីៗអំពីគម្រោង។

ថាតើសាររបស់អ្នកនឹងទទួលបានប្រសិទ្ធភាពឬក៏ទទួលបានល្អពីការយល់ដឹងពីអ្វីដែលទស្សនិកជនយកចិត្តទុកដាក់។

តើអ្នកជាអ្នកផ្ដោតគោលដៅលើការទំនាក់ទំនងរបស់អ្នកជានរណា?
តើបំណងប្រាថ្នារបស់សាររបស់អ្នកគឺជាអ្វី?
តើពួកគេត្រូវដឹងអ្វីខ្លះ?
តើអ្នកត្រូវការឱ្យពួកគេធ្វើអ្វី?
តើអ្វីជាមធ្យោបាយដ៏ល្អបំផុតក្នុងការទំនាក់ទំនងសារទៅកាន់អ្នកស្តាប់របស់អ្នក?
តើទស្សនិកជនរបស់អ្នកនឹងយល់យ៉ាងណាឬបកស្រាយសារនោះ?
តើទស្សនិកជននឹងមានអារម្មណ៍គិតនិងប្រតិកម្មយ៉ាងណានៅពេលពួកគេទទួលបានសាររបស់អ្នក?
ដើម្បីឆ្លើយសំណួរទាំងនេះអ្នកត្រូវរៀបចំផែនការស្រាវជ្រាវនិងសង្កេតមើលអាកប្បកិរិយារបស់ទស្សនិកជនរបស់អ្នក។ ឧទាហរណ៍វិធីសាស្រ្តទាក់ទងជាមួយក្រុមឬមិត្តភក្តិរបស់អ្នកទំនងជាខុសពីវិធីដែលអ្នកទាក់ទងទៅអ្នកដឹកនាំរបស់អ្នកពីព្រោះក្រុមទាំងនេះមានផលប្រយោជន៍ខុសៗគ្នា។

2. ស្វែងយល់ដើម្បីស្វែងយល់ពីស្ថានភាពនិងបញ្ជាក់ច្បាស់
ចំណាយពេលដើម្បីគិតនិងមានចេតនា។ មុនពេលធ្វើការទំនាក់ទំនងនៅកន្លែងធ្វើការវាចាំបាច់ណាស់ក្នុងការផ្អាកស្វែងយល់ពីស្ថានភាពបញ្ជាក់និងមានការយល់ចិត្ត។ ខាងក្រោមនេះជាគន្លឹះមួយចំនួនដើម្បីជួយអ្នកក្នុងការទំនាក់ទំនងប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាពនៅក្នុងការងារ:

ចង់ដឹងចង់ឃើញ។ សួរសំណួរបើកចំហដែលចាប់ផ្តើមដោយ "អ្វី" និង "របៀប" ដើម្បីប្រមូលព័ត៌មាន។ មនុស្សនឹងលំអៀងទៅតាមការឆ្លើយតបរបស់ពួកគេ។ បន្ទាប់មកអ្នកអាចសួរសំណួរស៊ើបអង្កេតបញ្ចប់ដើម្បីទទួលបានបរិបទបន្ថែមទៀត។ កាលណាអ្នកកាន់តែយល់ដឹងកាន់តែច្រើននោះអ្នកនឹងអាចកែសម្រួលសារដែលសមស្របសម្រាប់អ្នកស្តាប់របស់អ្នក។

រៀនដូចក្មេង។ ជាធម្មតាកុមារមិនមានចំណេះដឹងពីមុនអំពីអ្វីដែលពួកគេចង់រៀននោះទេ។ មានអារម្មណ៍ធុញទ្រាន់នឹងវិធីសាស្រ្តសិក្សារបស់ពួកគេ។ អនុវត្តវិធីសាស្រ្តដូចគ្នានៅពេលអ្នកដាក់ខ្លួនអ្នកនៅក្នុងស្បែកជើងរបស់អ្នកទស្សនានៅពេលអ្នកស្វែងយល់ពីស្ថានភាពរបស់ពួកគេ។ ត្រូវបើកចំហត្រៀមខ្លួននិងមានឆន្ទៈក្នុងការមើលទស្សនៈរបស់ទស្សនិកជនរបស់អ្នក។

ពិនិត្យការសន្មត់របស់អ្នក។ បទពិសោធន៏របស់អ្នកអាចធ្វើអោយអ្នកយល់ខុសនិងវិនិច្ឆ័យ។ ប្រឈមនឹងសញ្ញាណនៃទស្សនិកជនរបស់អ្នក។ កំណត់អ្នកដែលអ្នកត្រូវការនិយាយជាមួយឬអ្វីដែលអ្នកត្រូវធ្វើដើម្បីពិនិត្យមើលថាតើការសន្មតរបស់អ្នកគឺជាការពិតឬយ៉ាងណា។ ត្រូវប្រាកដថាអ្នកបង្កើតចន្លោះសម្រាប់ការយល់ដឹងមុនពេលលោតទៅសកម្មភាព។

  មនុស្សចង់ក្លាយជាកម្មសិទ្ធិមានអារម្មណ៍ថាបានរួមបញ្ចូលនិងមានតម្លៃនៅកន្លែងធ្វើការ។ ប្រយ័ត្នដើម្បីធានាថាគំនិតរបស់អ្នករាល់គ្នាត្រូវបានចាប់យក។ ឧទាហរណ៍ប្រសិនបើអ្នកកំពុងនៅក្នុងកិច្ចប្រជុំដែលស្នើសុំព័ត៌មានសូមប្រាកដថាមានពេលវេលាគ្រប់គ្រាន់សម្រាប់អ្នកគ្រប់គ្នាដើម្បីចែករំលែកការឆ្លើយតបរបស់ពួកគេ។ បើអ្នកអស់ពេលសូមថ្លែងក្នុងការប្រជុំថាអ្នកនឹងភ្ជាប់ជាមួយពួកគេនៅពេលក្រោយ។

3. ស្តាប់នៅលើកម្រិតច្រើន
អ្នកទំនងជាដឹងអំពីគន្លឹះក្នុងការស្ដាប់សកម្មទាំងនេះ។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយនៅពេលដែលយើងមានអារម្មណ៍ថាមានពេលវេលាប្រជុំជួបការលំបាកការផ្តល់អាទិភាពឬការបង្កើតវាងាយស្រួលក្នុងការបើកដោយស្វ័យប្រវត្តិនិងនឹកសារសំខាន់ៗដែលអាចជួយអ្នកឱ្យមានទំនាក់ទំនងការងារប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព។ ខាងក្រោមនេះគឺជាការរំលឹកដើម្បីរក្សាការអនុវត្ត:


ព្យាយាមរំលឹកឡើងវិញនូវចំណុចដែលមានសារៈសំខាន់ចំពោះទស្សនិកជនរបស់អ្នក។ ព័ត៌មាននេះអាចត្រូវបានប្រើនៅពេលអនាគតនិងបង្ហាញទស្សនិកជនរបស់អ្នកថាអ្នកយកចិត្តទុកដាក់និងស្តាប់យ៉ាងសកម្ម។

ការធ្វើជាអ្នកទំនាក់ទំនងដែលមានប្រសិទ្ធភាពនៅកន្លែងធ្វើការមានន័យថាអ្នកត្រូវតែទទួលយកជំនាញស្តាប់របស់អ្នក។ ចងចាំ​ថា:

មានការយល់ចិត្ត។
យល់អំពីទស្សនៈរបស់អ្នកដទៃមិនគ្រាន់តែរបស់អ្នកទេ។
វាស់អារម្មណ៍និងប្រតិកម្មរបស់អ្នកនិងអ្នកដទៃ "។
ដឹងពីគុណតម្លៃនិងជំនឿរបស់អ្នកនិងអ្នកដទៃ។
សង្កេតមើលសញ្ញាទំនាក់ទំនងដែលមិនមែនជាពាក្យសំដីដូចជាភាសាកាយ។

4. ពិនិត្យឡើងវិញនូវរបៀបដែលអ្នកទទួលបានមតិយោបល់
របៀបដែលអ្នកទទួលបានមតិយោបល់មានផលប៉ះពាល់ដល់របៀបដែលអ្នកមានប្រតិកម្មនិងឥទ្ធិពលលើប្រសិទ្ធភាពនៃការប្រាស្រ័យទាក់ទងជាមួយភាគីផ្សេងទៀត។ ការបើកទូលាយចំពោះមតិរិះគន់និងការរិះគន់ជាការនិយាយថាមានភាពងាយស្រួលជាងការធ្វើ។ [2] យើងជាមនុស្ស។ នៅពេលដែលអ្នកត្រូវបានរំខានដោយព្រឹត្តិការណ៍ជីវិតឬប្រសិនបើអ្នកកំពុងមានអារម្មណ៍ថាមានសម្ពាធនៅកន្លែងធ្វើការអ្នកអាចទទួលបានការការពារលើមតិយោបល់តិចតួចបំផុតដែលកើតឡើង។



យុទ្ធសាស្រ្តទាំងនេះមួយចំនួនរួមមានៈ

យល់ដឹងយល់និងគ្រប់គ្រងគន្លឹះនិងការឆ្លើយតបរបស់អ្នកចំពោះមតិត្រឡប់។
ញែកសារពី 'នរណា' វាមកពី។
ស្តាប់ដំបូន្មានជាជាងការវិនិច្ឆ័យ។
បំបែកមតិយោបល់ទៅជាបំណែកដែលអាចរំលាយបាន។
នៅពេលដែលអ្នកស្វែងរកមតិរិះគន់ឱ្យបានច្បាស់ចូរសួរជាក់លាក់ហើយសួររឿងមួយ។
ចូរចាត់វិធានការតូចៗដើម្បីសាកល្បងនូវអ្វីដែលត្រូវបានណែនាំឱ្យអ្នក។
អ្នកមានសមត្ថភាពក្នុងការរៀនពីមតិយោបល់និងរីកចម្រើនពីវា។ ការបញ្ឈប់មតិយោបល់ទៅជាបំណែកខ្នាតអាចមានទំហំអាចជួយអ្នកដំណើរការល្អប្រសើរជាងមុន

6 . តាមដាន, បញ្ជាក់និងបង្កើតគណនេយ្យភាព
ការប្រាស្រ័យទាក់ទងប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាពនៅក្នុងការងារមិនមែនជាព្រឹត្តិការណ៍តែមួយទេ។ អ្នកនឹងត្រូវបន្តតាមដានវឌ្ឍនភាពនិងផ្តល់ការគាំទ្រជាបន្តបន្ទាប់។ សូមកុំភ្លេចទទួលស្គាល់ភាពជឿនលឿននៃមិត្តភក្តិក្រុមឬអ្នកដឹកនាំរបស់អ្នក!

ប្រើសំណួរខាងក្រោមដើម្បីជួយអ្នកវាយតម្លៃប្រសិទ្ធភាពនៃការទំនាក់ទំនងដែលកំពុងដំណើរការនៅកន្លែងធ្វើការ:

តើអ្នកឃើញឱកាសអ្វីខ្លះ?
តើអ្នកអាចកែសម្រួលយ៉ាងដូចម្ដេច?
តើការសម្រេចចិត្តអ្វីខ្លះដែលត្រូវធ្វើ?
តើអ្នកអាចផ្តល់ការគាំទ្រអ្វីខ្លះ?
តើអ្នកត្រូវធ្វើអ្វីដើម្បីធានាថាសារត្រឹមត្រូវត្រូវបានទទួល?

ប្រភព៖ Lifehack

No comments:

Post a Comment

មាន់រាប់ពាន់ក្បាលក្មុងកសិដ្ឋានមួយខេត្តបាត់ដំបង ​សង្ស័យមានផ្ទុះជម្ងឺផ្តាសាយH5N1 ​

 នាព្រឹកថ្ងៃទី១២មករានេះក្រុមមន្រ្តីសុខាភិបាលខេត្តបាត់ដំបងដឹកនាំដោយលោកវឿងប៊ុនរ៉េតប្រធានមន្ទីរសុខាភិបាលខេត្តបាត់ដំបងបានចុះមកយកសំណាកកម្មកររពីរន...